Kartınızı Kullanırken

Kartınızı Kullanırken

  • Paraf'a ilişkin sorumluluğunuz, kartın zilyetliğinize geçtiği veya fiziki varlığı bulunmayan kart numarasını öğrendiğiniz andan itibaren başlayacaktır.
  • Paraf'ınızı teslim alır almaz, kartın arka yüzünde yer alan imza bandını imzalamayı unutmayınız.
  • Paraf ile yaptığınız alışverişlerde işyerinin düzenlediği satış belgesini üzerindeki kart numarası /ad/soyad/tutar bilgilerini dikkatlice inceleyiniz. Satış belgesinin hatalı düzenlenmiş olması halinde, hatalı belgenin gözetiminizde imha edilmesini sağlayınız. Satış belgesinin size verilen nüshasını saklayınız.
  • Paraf ile yaptığınız alışverişlerde; ödeme yapıldıktan sonra kartınızı geri aldığınızı kontrol ediniz.
  • İnternet üzerinden alışveriş yaptığınız sitenin güvenliğinin ulusal/uluslararası sertifikalar ile sağlanmış olması gerekmektedir. Bu nedenle, Paraf'ınız ile internet cafe gibi halka açık ve kalabalık yerlerde bulunan PC'lerden internet aracılığı ile alışveriş yapmayınız.
  • Paraf'ınızın Halkbank Bank 24'lerinde, yurt içi/yurt dışı diğer banka ATM'lerinde alıkonulması durumunda vakit kaybetmeksizin derhal herhangi bir Halkbank Şubesine ya da 0850 222 0 400 Halkbank Dialog'a başvurunuz. ATM kullanımında yardım etmek amacıyla yaklaşan kişilerin yardım teklifini kabul etmeyiniz. Banka personeli dahil hiç kimseye hiç bir koşulda (yazılı, sözlü, telefonda, vb.) Kredi Kartı şifrenizi söylemeyiniz.
  • Herhangi bir işyerinde alışveriş esnasında, satış görevlisi Paraf'ınızın yanında kimlik belgenizi de görmek istediğinde, lütfen satış görevlisine yardımcı olunuz.
  • Paraf alışverişlerinizde VISA ve/veya MASTERCARD üyesi işyerleri geçerli kredi kartlarını kabul etmek zorundadır. Aksi bir durumda lütfen 0850 222 0 400 Halkbank Dialog'a bilgi veriniz.
  • Paraf ile yurt içinde Paraf üye işyerlerinden yapılacak alışverişlerden üye işyeri katkı payı oranında ParafPara kazanılmaktadır.
  • 1 ParafPara = 1 TL
  • Güvenliğiniz için Halkbank adı ve/veya logosu kullanılmış olsa dahi, kişisel bilgilerinizi isteyen e-postalara yanıt vermeyiniz.
  • Paraf'ınızı kullanırken, herhangi bir sorunla karşılaşmamak için, adres ve diğer iletişim bilgilerinizde meydana gelen değişiklikleri 15 gün içinde herhangi bir Halkbank Şubesi'ne, 0850 222 0 400 Halkbank Dialog'a ya da Halkbank İnternet Şubesi'ne bildirmeniz gerekmektedir.
  • Paraf'ınız ve borç bilgileriniz ile ilgili her türlü soru ve öneriniz için 0850 222 0 400 Halkbank Dialog'u arayabilirsiniz. Paraf'ın özellikleri hakkında bilgi almak için ise www.parafcard.com.tr’yi ziyaret edebilirsiniz.
  • Bankamızın sanal POS ‘unun bulunmadığı sanal üye işyerlerinde, sanal üye işyerinin PAYU ile anlaşması varsa taksit ve ParafPara kazanmaya devam edebilirsiniz.