Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

18 yaşından büyük ve düzenli gelir sahibi herkes Paraf başvurusunda bulunabilir.

Nüfus cüzdanı/kimlik kartı aslı ve fotokopisi, eksiksiz doldurulmuş Paraf başvuru formu ve gelir belgesi fotokopisi başvurunuz için gerekli olan belgelerdir.

Hemen Başvur'a tıklayarak , 0850 222 0 400 Halkbank Dialog, Halkbank Mobil Uygulama, Halkbank İnternet Şubesinden ya da size en yakın Halkbank Şubesi’nden başvuruda bulunabilirsiniz!  Kredi kartı başvurunuzun sonucunu 0850 222 0 400 Halkbank Dialog, Halkbank Mobil Uygulama, Paraf Mobil, Halkbank İnternet Şubesi'nden ya da başvuruda bulunduğunuz Şubemizden öğrenebilirsiniz.

Halkbank İnternet Şubesine giriş yaparak “Kredi Kartlarım / Şifre Üretme” seçeneğini kullanabilir, 0850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayabilir, Halkbank Mobil ya da Paraf Mobil’i indirebilir  ya da size en yakın Halkbank Şubesine uğrayabilirsiniz. Ayrıca, yeni aldığınız Paraf şifreniz,  kullanmakta olduğunuz Halkbank Banka Kartı/Paraf şifreniz ile eşleştirilebilir. Şifrenizi unutmanız durumunda; yine Halkbank Dialog'dan, Halkbank Mobil, Halkbank İnternet Şubesi'nden veya Halkbank Şubeleri’nden yeni şifre tanımlayabilirsiniz 

Bankamızda kayıtlı bulunan cep telefonunuzdan sırasıyla; SIFRE yazıp bir boşluk bırakıp, kartınızın son 6 hanesini yazıp bir boşluk bırakıp, kartınızın arka yüzünde bulunan güvenlik kodunun (CVV / CVC2) ilk 2 karakterini yazıp 3404’e gönderebilirsiniz. (Örnek SMS içeriği: SIFRE 123456 78)  SMS’in Türkiye’den gönderilmesi gerekmektedir.

KKTC'den gönderilecek SMS'ler için Bankamızda kayıtlı bulunan cep telefonunuzdan sırasıyla; SIFRE yazıp bir boşluk bırakıp, kartınızın son 6 hanesini yazıp bir boşluk bırakıp, kartınızın arka yüzünde bulunan güvenlik kodunun (CVV / CVC2) ilk 2 karakterini yazıp KKTCELL ve KKTC TELSİM operatörleri üzerinden 3444'e gönderilmesi gerekmektedir.

Hesap özetinize Halkbank İnternet Şubesi, Halkbank Mobil, Paraf Mobil, Bank24, 0850 222 0 400 Halkbank Dialog ya da Halkbank Şubelerinden ulaşabilirsiniz.

Paraf ödemelerinizi; Halkbank Şubeleri’nden, 0850 222 0 400 Halkbank Dialog’dan, Halkbank İnternet Şubesi’nden,Halkbank Mobil Uygulama'dan, Halkbank Bank24'lerinde “Kredi Kartı İşlemleri” seçeneğinden, online PTT Şubeleri’nden ve tüm bankalardan EFT yoluyla yapabilirsiniz.

Paraf'ınızın kaybolması ya da çalınması halinde; en kısa sürede 0850 222 0 400Halkbank Dialog'u arayarak ya da herhangi bir Halkbank Şubesi'ne yazılı bir şekilde başvurarak bu durumu bildirmelisiniz. Bankamız tarafından kart ve şifre değişikliği yapılıncaya kadar kayıp ya da çalıntı olarak bildirilen Paraf’ınızı bulmanız durumunda kartınızı kullanmamanız ve imha etmeniz gerekmektedir.

Adres ve diğer iletişim bilgilerinizde meydana gelen değişiklikleri; 15 gün içinde herhangi bir Halkbank Şubesi’ne, 0850 222 0 400 Halkbank Dialog'a bildirilebilir veya Halkbank İnternet Şubesi'nden güncelleme yapabilirsiniz. GSM numarası güncellemeleri güvenlik nedeniyle sadece Halkbank Şubeleri’nden yapılmaktadır.

Paraf'ınızın hesap kesim tarihini değiştirmek için; 0850 222 0 400 Halkbank Dialog’dan, Halkbank Mobil Uygulama'dan, İnternet Şube'den ve Halkbank Şubeleri’nden talepte bulunabilirsiniz.

Finansal bilgilerinizin e-posta ile gönderimi talimatınızın bulunması durumunda ekstreniz e-posta adresinize gönderilecektir. Talimatınızı; Halkbank İnternet Şubesi, Halkbank Mobil, 0850 222 0 400 Dialog ve Halkbank Şubelerinden verebilirsiniz.

Paraf Mobil, Halkbank Mobil Şube, Halkbank İnternet Şubesi, 0850 222 0 400 Halkbank Dialog ve Halkbank Şubeleri'nden öğrenebilirsiniz.

Paraf'ınızın limitini arttırmak için, Halkbank internet şubesi üzerinden, Halkbank Şubesi'ne başvurarak ya da 0850 222 0 400 Halkbank Dialog'u arayarak limit artış talebinde bulunabilirsiniz.

Harcama itirazlarınızı 0850 222 0 400 Halkbank Dialog'a iletebilir veya “Harcama İtiraz Formu”nu doldurularak 0 (212) 340 09 99 no'lu faksa, faks gönderebilirsiniz. Harcama İtiraz Formu ile birlikte; işlem belgesi, fatura, iade slibi veya işyerinden alacağınız "yazılı açıklama" gibi haklılığınızı kanıtlayacak belgelerin birer suretlerini formunuza eklemenizi önemle hatırlatırız.

Paraf ile üye iş yerlerinde peşin veya taksitli alışveriş yapabilir, kartınıza özel kampanyalardan yararlanabilir, yaptığınız alışverişlerden ParafPara kazanabilir ve biriken ParafPara'larınızı alışverişlerinizde kullanabilirsiniz. 

Paraf'ınız ile Paraf üye işyerlerinde en uygun koşullarla taksitli alışveriş yapabilirsiniz.

Paraf'ınızın taksit imkanlarını www.paraf.com.tr web sitesinin “Program Ortakları” bölümünden veya Halkbank üye işyerlerinin vitrinlerinde yer alan panolardan öğrenebilirsiniz.

Paraf Üyelik Sözleşmesi için tıklayınız.

Ücretsiz Kart Üyelik Sözleşmesi için tıklayınız.

Kartınızın sadece banka kartı özelliği kullanıma açık olduğu durumda temassız ödemeniz banka kartınızdan, kartınızın kredi kartı ve banka kartı özelliğinin aynı anda kullanıma açık olduğu durumda ise temassız ödemeniz kredi kartınızdan gerçekleşmektedir. Her iki durumda da kartınızın temassız özelliğinin aktif hale gelmesi için temassız ödeme yapmadan önce ATM veya POS üzerinden kart şifresi ile bir işlem gerçekleştirilmesi gerekmektedir.